Lokaler

Föreningslokalen

Ska du ha en mindre sammankomst och upptäcker att lägenheten inte rymmer alla gäster. Nu kan du som medlem hyra lokalen i källaren på Roskildevägen 31b. I lokalen får 50 personer vistas samtidigt. Lokalen är utrustad med ett mindre kök samt toalett.

Det kostar 250 kr. att hyra lokalen. En deposition på 500 kr tas ut och denna återlämnas efter besiktning av lokalen. Givetvis måste man städa och ställa i ordning lokalen när man nyttjat den. Lokalen kan nyttjas fram till kl. 23.00. Är du intresserad? Ta kontakt med styrelsen genom att lägga en lapp i brevlådan på Ribevägen 4B eller maila:
styrelse[·]svenstorp3.se

Övrigt

Hobbyrummet kan användas när du behöver lite större svängutrymme för någon aktivitet t ex laga cykeln eller snickra.